martes, 24 de marzo de 2015

¿ DA IGUAL ?

Un abrazo a todas las personas con buenos sentimientos y capaces de ponerse en la piel de aquellos que sufren.
Un millón de abrazo a todas las personas que jamas han dado ni darán su voto a políticos, depredadores y asesinos que tan solo desean el poder para su propio beneficio.
¿ DA IGUAL ?
Está claro que a las mayorías, no les importa una mierda lo que les ocurra a los mas desfavorecidos. Les da totalmente igual, si hay personas que no comen o se muere de frío, debajo de un puente, debido a que le han quitado su casa.
Da igual que sean Andaluces, Navarros, Catalanes o Gallegos, Franceses, Alemanes, Griegos,.Argentino o cubanos. La nacionalidad es lo de menos.
Lo que importa en realidad son los buenos sentimientos y la capacidad de comprender, que todos deberíamos de poder vivir dignamente. Y esa capacidad por lo visto, aún no es algo que vaya unido a las urnas.


Una abraçada a totes les persones amb bons sentiments i capaços de posar-se en la pell d'aquells que pateixen.
Un milió d'abraçades a totes les persones que mai han donat ni donaran el seu vot a polítics, depredadors i assassins que tan sols desitgen el poder per al seu propi benefici.

¿DONA IGUAL?

És clar que a les majories, no els importa una merda el que els passi als més desfavorits. Els dóna totalment igual, si hi ha persones que no mengen o es moren de fred, sota un pont, a causa de que li han tret la seva casa.
És igual que siguin Andalusos, Navarresos, Catalans o Gallecs, Francesos, Alemanys, Grecs, .Argentins o cubans. 
La nacionalitat és el de menys.
El que importa en realitat són els bons sentiments i la capacitat de comprendre, que tots hauríem de poder viure dignament. I aquesta capacitat segons sembla, encara no és una cosa que vagi unit a les urnes.

Vicenç G.G.

No hay comentarios: